X Qëndroni të informuar me vetëm një "Like"

Blogger Tips & Tricks

Headlines News :
Home » , » Izrael; kontradiktat midis koalicionit qeveritar çojnë vendin në zgjedhje të parakohshme!

Izrael; kontradiktat midis koalicionit qeveritar çojnë vendin në zgjedhje të parakohshme!

Written By The Informer on 10.17.2012 | 02:36

Parlamenti i Izraelit votoi për shpërbërjen e tij dhe caktoi zgjedhjet e parakohshme në datën 22 janar. 

Vota unanime pasoi një debat maratonë që zgjati më shumë se tetë orë.

Një javë më parë, kryeministri Benjamin Netanyahu, deklaroi se do të kërkonte zgjedhjet e parakohshme, për shkak të pamundësisë së koalicionit qeverisës për të miratuar buxhetin për vitin e ardhshëm.

Sipas sondazheve paraprake, besohet se pavarësisht shpërndarjes së qeverisë, do të jetë përsëri partia e Netanyahut ajo që do të drejtojë edhe në mandatin e ardhshëm.

Aktualisht, partia e kryeministrit popullor vazhdon të ketë një avantazh të rëndësishëm në elektorat.

”Në më pak se 100 ditë, izraelitët do të zgjedhin se kush do t’i udhëheqë në një kohë në të cilën përballemi me sfida të mëdha në sigurinë e vendit, ndër më të vështirat që prej themelimit të shtetit. Izraelitët do të zgjedhin gjithashtu se kush do t’i udhëheqë në momentin kur bota po përballet me krizën më të thellë ekonomike të 80 viteve të fundit”, deklaroi kryeministri Netanyahu.
Share this post :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Albanian Defense News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger